کار و کسب

کد تخفیف اکالا

عباس صادقی | چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶ ق.ظ

فروشگاه اینترنتی اکالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که کار خود را با خرده فروشی به‌صورت اینترنتی آغاز کرده، اما به سرعت توانست در این بازار پررقیب جایگاه ویژه‌ای در بین سایر فروشگاه‌ها پیدا کند. سوپرمارکت اینترنتی اکالا پلتفرمی است که چند فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش، هایپرفامیلی و سایر فروشگاه‌های طرف قرارداد با اکالا را در خود قرار داده است که در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و هم‌اکنون یکی از بهترین و موفق‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه فروش محصولات روزانه در ایران به شمار می‌رود.

فروشگاه اینترنتی اکالا به منظور تسهیل در امر فروش اپلیکیشنی معرفی کرده که شما با استفاده از اپلیکیشن می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را به راحتی ثبت کنید و محصولاتی که نیاز دارید را سفارش دهید و درب منزل خود دریافت کنید. از مزایای فروشگاه اینترنتی اُکالا این است که هزینه حمل برای سفارشات 100 هزار تومان به بالا رایگان است.

دسته بندی محصولات اکالا و افق کوروش


از مهم‌ترین مواردی که موجب خرید سریع‌تر محصولات روزمره سوپرمارکتی و از سوی دیگر تحویل سریع آنها می‌شود نزدیکی فروشگاه به موقعیت تحویل است. سایت اکالا از همین ویژگی استفاده کرده که بر اساس موقعیت مکانی گوشی موبایل و همچنین تشخیص موقعیت از روی سیستم کاربران دسکتاپ، موقعیت آنها را شناسایی می‌کند. همچنین خود شما می‌توانید این موقعیت را هم مشخص کنید. سپس تمامی فروشگاه‌های نزدیک به موقعیت مکانی کاربر نمایش داده شده و کاربر می‌تواند انتخاب کند که خرید وی از کدام فروشگاه انجام گیرد.

در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید محصولات متنوعی همچون نوشیدنی و دمنوش‌ها، مواد غذایی، میوه و سبزیجات، خواربار، ابزار و ملزومات، آرایشی و بهداشتی، لوازم التحریر، لوازم اداری و انواع پوشاک را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

دسترسی سریعی به انواع محصولات افق کوروش و هایپرفامیلی درنظر گرفته شده که خیلی ساده و سریع می‌توانید با جستجو کردن یا رفتن به منوی دسته‌بندی محصولات به آنها دسترسی داشته باشید.

کوپن و کد تخفیف اکالا و افق کوروش


در این صفحه به کوپن و کد تخفیف اکالا دسترسی داشته و می‌توانید خریدهای روزانه خود را از فروشگاه اینترنتی اکالا انجام دهید. اما از آنجایی که کدهای تخفیف ارائه شده ممکن است سریع منقضی شده یا تعداد استفاده از آنها محدود باشد، پیشنهاد می‌کنیم با عضویت در خبرنامه از طریق فرم زیر جدیدترین کوپن تخفیف اکالا را در ایمیل خود دریافت کرده و قبل از دیگران از آنها استفاده کنید. یا اینکه می‌توانید با دنبال کردن سایت تخفیف در شبکه‌های اجتماعی جدیدترین کدهای تخفیف این سوپرمارکت آنلاین را دریافت کنید.

با مراجعه به صفحه نحوه استفاده از کوپن تخفیف اکالا می‌توانید به صرت تصویری آموزش کامل و مرحله به مرحله وارد کردن کد از طریق اپلیکیشن و سایت را فرا بگیرید.

همچنین در صورتی که تجربه استفاده از خدمات این فروشگاه اینترنتی را داشته و از این فروشگاه خرید انجام داده‌اید از شما خواهشمندیم تجربیات خود را از طریق همین صفحه از بخش «نقد و بررسی» با ما به‌اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

 

فروشگاه اکالا در کدام شهرها فعال است؟

این فروشگاه و سوپرمارکت آنلاین ترکیبی از سه فروشگاه اکالا، افق کوروش و هایپرفمیلی است که هر یک در شهرهای مختلفی فعال هستند. تریبا می‌توانید به این فروشگاه در هر شهری از ایران دسترسی داشته باشید که در حال بیشتر شدن است.

مزیت خرید از افق کوروش چیست؟

از آنجایی که این سایت و اپلیکیشن ترکیبی از سه فروشگاه زنجیره‌ای است، به این دلیل که بر اساس موقعیت مکانی سفارشات از نزدیک‌ترین فروشگاه ارسال می‌شود خرید سریع‌تری خواهید داشت.

نحوه خرید از اکالا چگونه است؟

شما می‌توانید از سه روش خرید از سایت، خرید از اپلیکیشن و خرید تلفنی محصولات روزانه خود را از این فروشگاه زنجیره‌ای آنلاین همراه با دریافت کد تخفیف اکالا از طریق صفحه زیر خرید کنید.

 

اطلاعات تماس


آدرس سایت: okala.com

تلفن تماس: 02154595000

آدرس ایمیل: info@okala.com

  • عباس صادقی